پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری جلسه آموزشی آشنایی با فرآیندهای دانش‌بنیانی و اعتبارهای مالیاتی تحقیق و توسعه ویژه صنایع نیشابور

برگزاری جلسه آموزشی آشنایی با فرآیندهای دانش‌بنیانی و اعتبارهای مالیاتی تحقیق و توسعه ویژه صنایع نیشابور

- 1402/09/01

به همت مرکز رشد فناوری نیشابور، جلسه آموزشی آشنایی با فرآیندهای دانش‌بنیانی و اعتبارهای مالیاتی تحقیق و توسعه ویژه صنایع نیشابور، با رویکرد توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری نیشابور با حضور مدیران صنایع برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری نیشابور، با هدف توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور  و استقرار واحدهای تحقیق و توسعه در مرکز رشد فناوری نیشابور، جلسه آموزشی آشنایی با فرآیندهای دانش‌بنیانی و اعتبارهای مالیاتی تحقیق و توسعه ویژه صنایع نیشابور به همت این مرکز رشد برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه آموزشی، مازیار ناظران رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور با اشاره به ضرورت دانش‌بنیان شدن واحدهای صنعتی و 110 بسته حمایتی که در این خصوص برای شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف شده است، به معرفی پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد نیشابور، دستاوردها، اقدامات صورت گرفته و شرکت‌های فناور و دانش بنیان عضو پرداخت.

خاطر نشان می نماید، مهندس مهدی مظلوم زاده، مشاور رئیس در امور دانش بنیان ها و کارشناس ارزیابی پارک علم و فناوری خراسان، بعنوان مدرس این جلسه آموزشی به بیان موضوعات مهم و اساسی فرآیندهای دانش بنیانی و اعتبارهای مالیاتی تحقیق و توسعه پرداخت.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.